2015. november 16., hétfő

Heti szumma XVII.

Heti szumma a Szembetűnő -többnyire- minden vasárnap jelentkező rovata, mely július 26-án indult útjára. Ebben a rovatban arra invitállak Titeket, hogy közösen elevenítsük fel az adott héten közzétett blogbejegyzéseket, így lehetőség nyílik arra, hogy amit hét közben kihagytál, itt elolvashasd. Fontos, hogy nem a bejegyzéseket ismétlem meg, hanem olyan háttérinformációkat, kiegészítéseket láthatsz, melyek nem kerültek bele a bejegyzésbe, illetve, rögtön átnavigálhatsz nem csupán a könyvről szóló értékelésre, hanem a könyv megrendeléséhez is. Ezek mellett megtudhatod, mely közzétételek voltak a heti kedvencek, és hogy milyen könyvek értékelésére számíthatsz a következő héten. Ugyanakkor felvillantok néhány morzsát a mindennapjaimból, és a Szembetűnő Facebook-hetéből is.


Ez történt a blogon

Mivel megint sikeresen elcsúsztam a heti összefoglalóval, ezért csak egy rövid bejegyzést hoztam, leginkább az elmúlt hét nap bejegyzéseinek felelevenítésével. Múlt héten két értékelés és egy könyvközeli élményes ajánló került fel a blogra. 
Immár mind a négy könyvről olvashattok a blogon
Az első Tóth Vera: Gyémánt című lélekrajzi könyvének recenziója. Az értékelés írásával nem volt könnyű dolgom, ugyanis teljesen másra és másképp számítottam. A nyelvezet, a stílus és a mondanivaló számomra két, egymástól nagyon távol fekvő úton haladt, emiatt maradt bennem némi hiányérzet. 
...második könyv kapcsán azonban szemernyi sem! Az első könyvem volt Dolák-Saly Róberttől az Én vagyok a kedvenc állatom, amit egyszerűen imádtam! Igazi családi verseskötet, önfeledt felkacagással és elgondolkodtató sorokkal. A versek mellett az illusztrációk is nagyon tetszettek. Valahogy azt érzem, hogy ennek a könyvnek ott a helye a Te polcodon is. 
Végül, egy számomra kedves versenyfelhívást is hoztam. A zalakomáriak immár negyedik alkalommal hirdették meg a Ki tud többet olvasni? pályázatot. Olvassunk együtt minél többet, és népszerűsítsük közösen az olvasás szeretetét!
…és a tervek

Hamarosan karácsonyi könyvekről is olvashattok
Ezen a héten megint több új és régebbi megjelenésről is írok majd, illetve újabb rovattal bővül a repertoár - ráadásul, még ma. Várható felnőtt színező, történelmi romantikus, riportkönyvek, élménybeszámoló...és még néhány újdonság, ami egyelőre meglepetés. Annál is inkább, mert - ahogy múlt héten említettem - kipukkant az a bizonyos lufi, és ismét hozzá kell szoktatnom magam ahhoz, hogy a saját időbeosztásomhoz igazodjak, haladjak a tervezett munkámmal. Nem olyan egyszerű dolog ez azután, hogy megszoktam egy számomra abszolút követhető napi ritmust, korai keléssel egésznapos társasággal, beszéddel... múlt héten kicsit sikerült is belebuknom az új felállásba. De azért nem adom fel, muszáj lesz rávennem magam a lelkesedésre. :D 

Tartsatok velem továbbra is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése