2015. november 11., szerda

Ki tud többet olvasni?

Könyvmoly korom óta tervezgetem, hogy igyekszem minél több könyvbemutatóra, író-olvasó találkozóra, könyves eseményre eljutni - ami inkább kevesebb, mint több sikerrel valósult meg eddig. Mindenesetre, az a néhány alkalom, ami összehozott egy-egy szerzővel, nagyon fontos pillanat számomra. Nem csupán a dedikált könyv élménye és tudata miatt, hanem egyébként is. Manapság talán nem olyan nagy ügy felvenni kedvenc alkotóinkkal a kapcsolatot, nagyon sok szerző nyitott is a közösségi média irányába, és építi saját kis közösségét, visszajelez a bloggereknek (ami az olvasói és blogger lét fantasztikus élményét nyújtja számomra). Ugyanakkor, még mindig akadnak térbeli korlátok számomra, melyek hogy úgy mondjam: némiképp akadályozzák, hogy azokon a könyvbemutatókon, könyves eseményeken részt vegyek, melyeken tényleg nagyon szeretnék. Úgy döntöttem, hogy ne maradjak ki teljesen, és hogy Ti is rátaláljatok ezekre, új rovatot indítok itt a blogon, Könyvközeli élmények névvel, melyben írok néhány közelgő eseményről. Ha én nem is tudok megjelenni, általatok talán én is képviseltetem magam...és ki tudja, talán egyszer-egyszer személyesen is összefuthatunk.

Most nem könyvbemutatóról, közönségtalálkozóról vagy könyvklubról írok, hanem egy versenyről. Egy versenyről, amit két éve megnyertem, tavaly pedig a legtöbb elolvasott kategóriában csíptem meg a harmadik helyet. Zalakomár idén is meghirdette a Ki tud többet olvasni? versenyt...eddig gondolkodtam, hogy induljak-e, végül úgy döntöttem... (dobpergés)....(dobpergés)..., hogy ebben az évben is részt veszek a versenyen. Nem fogok görcsösen ragaszkodni az első helyhez- nem is ez a cél, jóval inkább az, hogy minél többen örömünket leljük az olvasásban és a versenyben. No. és persze elolvasott könyveim nagy részét majd Ti is figyelemmel követhetitek itt, a blogon. De lássuk, pontosan kik és hogyan jelentkezhetnek a versenyre!


További részleteket a verseny hivatalos Facebook-oldalán találhattok, ha IDE kattintotok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése