2015. augusztus 23., vasárnap

Heti szumma V.

Heti szumma a Szembetűnő -többnyire- minden vasárnap jelentkező rovata, mely július 26-án indult útjára. Ebben a rovatban arra invitállak Titeket, hogy közösen elevenítsük fel az adott héten közzétett blogbejegyzéseket, így lehetőség nyílik arra, hogy amit hét közben kihagytál, itt elolvashasd. Fontos, hogy nem a bejegyzéseket ismétlem meg, hanem olyan háttérinformációkat, kiegészítéseket láthatsz, melyek nem kerültek bele a bejegyzésbe, illetve, rögtön átnavigálhatsz nem csupán a könyvről szóló értékelésre, hanem a könyv megrendeléséhez is. Ezek mellett megtudhatod, mely közzétételek voltak a heti kedvencek, és hogy milyen könyvek értékelésére számíthatsz a következő héten. Ugyanakkor felvillantok néhány morzsát a mindennapjaimból, és a Szembetűnő Facebook-hetéből :)

Ez történt a héten

Ez a csodás csomag érkezett a General Press Kiadótól
Hihetetlen dolog történt. Illetve, annyira talán nem is hihetetlen. De a múlt heti posztdömping után, ezen a héten egyetlen bejegyzést sem tettem közzé a blogon. Nem arról van szó, hogy kiégtem volna. A legkevésbé sem. Csupán kivettem néhány nap szabit, és elmentem nyaralni. Elég jókor, nem? Mindig így történik egyébként - ha nyaralni indulok, tuti az lesz a nyár egyik leghűvösebb hete. Ilyen az én formám. Természetesen, ez sem szegte kedvem. Nagyon jól éreztem magam - olyannyira, hogy élménybeszámolót is fogok tartani.

Ami viszont hatalmas öröm volt számomra, még a nyaralást megelőzően, hogy a General Press Kiadótól megkaptam az összes eddig megjelent Julie Klassen-kötetet! Így azt hiszem, év végéig (bár sanszos, hogy még ősszel), a Szembetűnő azon kevés blogok közé fog tartozni, melyen mind a négy regényről olvashattok. Éljen! Ezúton is nagyon köszönöm a Kiadónak a bizalmat!J

Várható események

Rengeteg új könyvről
olvashattok hamarosan
Mivel a blogélet - látszólag - pihent az elmúlt napokban, talán érdemesebb a jövő felé pillantani egy picit. Először is: mindenkinek válaszolni fogok, aki akár a Facebookon, akár a Molyon felkeresett. Sajnos, hiába is próbáltam volna reagálni az üzenetekre, értesítésekre, az internetkapcsolat, hogy úgy mondjam: nem állt a helyzet magaslatán. Így most szépen minden feltornyosult. Ezúton is kérem és köszönöm szíves türelmeteket!

Másrészt: a múlt heti szummában ígértem, hogy Zakály Viktória: Szívritmuszavar c. regényével turnézunk. Ami így is van. Azonban homokszem került a gépezetbe, s a turné picit eltolódik. És, ami a közeljövőben még esedékes: huh, nagyon sok könyv! Nem akarok semmit elkiabálni, de a jövő héten elképzelhető, hogy ismét csúcsdöntés következik. De nem csak a jövő hét, hanem szeptember első fele is igen mozgalmasnak ígérkezik - egyelőre csak szeptember közepéig látok el, a további eseményzuhatag még igen képlékeny és ködös. Annyi biztos: elég nagy változás következik be a kis életemben. De erről majd annak idején...J

Tartsatok továbbra is velem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése