2015. január 12., hétfő

Könyvnyereménnyel indul az év

Forrás: Méliusz antikvárium facebook oldala
Mivel tavaly meglehetősen rengeteg könyvet sikerült beszereznem (a "meglehetősen sok" úgy érzem, nem érzékelteti megfelelően a könyvmennyiség mértékét), ezért úgy határoztam, hogy idén számszerűen is vezetni fogom, hogy egy év alatt hány aranytallért költök ebbéli mániámra. Ezekről a "beszerzésekről" be fogok számolni itt a blogon is, ahogy tettem azt 2014 karácsonya előtt is ebben a bejegyzésben. Így mindenki jól jár, hiszen én olcsón vásárolok könyvet, s ezáltal Te, kedves idelátogató is tudni fogod, milyen helyeken érdemes könyvek után keresgélni (és én is szívesen fogadok tippeket, ötleteket).


A nyereménykönyveim
Most azonban egy olyan antikváriumról írok, ahol nem vásároltam, mégis öt onnan érkezett könyv gyarapítja a kis házi könyvtáram. Még decemberben találkoztam egy nyereményjátékkal a facebookon. Csodaszép fotók, képeslapok Debrecenről egy antikvárium oldalán. A debreceni Méliusz antikvárium facebook oldala volt az. Csak meg kellett osztanom egyet ahhoz, hogy részt vehessek a sorsoláson, melyen egy 3000 Ft értékű vásárlás volt a fődíj. Nem esett nehezemre, kiválasztottam az éppen legjobban tetszőt, és egy "reménykedem" kommenttel megosztottam. Általában nem tartom magam szerencsésnek az effajta sorsolásokon (bár, talán egy picit ez is hozzáállás kérdése). S lám, engem ért az öröm. Kiválasztottam öt könyvet, összeghatáron belül, regisztráltam az oldalon: már itt is van az összes nálam, tökéletes antikvár állapotban. Ilyen egyszerű. Szeretném külön kiemelni, hogy az antikvárium vezetője, Horváth Tibor gyakorlatilag azonnal válaszolt a levelemre, borzasztó kedves és segítőkész volt, ezúton is nagyon köszönöm!
Ó, és el ne maradjon, a Méliusz antikvárium honlapját ide kattintva érheted el!

...és még egy aprócska dolog. Antikváriumi vásárlások alkalmával mindig átkutatom a könyvet, hátha találok benne valami kis emléket. Végre találtam, nézd csak, milyen szép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése