2014. december 19., péntek

Ismered azt az érzést...

...mikor elhatározod, hogy idén már semmiképp nem vásárolsz könyvet; aztán meglátsz egy hatalmas leárazást az egyik antikváriumban, s egyszer csak azon kapod magad, hogy már több, mint tíz könyv van a kosaradban?

Én megint így jártam. Mivel ez elég sokszor megtörténik velem, arra gondoltam, hogy itt a blogon bemutatok néhány olyan helyet vagy internetes oldalt, melyekben az eddigiek során soha nem csalódtam, és bátran merem ajánlani azoknak, akik hozzám hasonlóan, szeretnek jó áron, jó állapotú antikvár szépirodalmat beszerezni.



Az első ilyen oldal az idén ősszel új dizájnt kapott Régikönyvek.hu. Körülbelül 3-4 éve vagyok rendszeres vásárlójuk - s valószínűleg össze sem tudnám számolni, hány kötetet köszönhetek az oldalnak. A rendelés borzasztó egyszerű, s személyes átvételre is van lehetőség (Pécsett például a belvárosi Kiméra antikváriumban), így még postaköltséget sem kell fizetni. Mindemellett többször is rendelek olyan könyvet, melyet ajándékba szánok. A könyvek adatlapján található állapotleírás szinte 100%-osan megbízható, s több esetben kaptam már olyan könyvet, mely teljesen újszerű volt. S ha mindez még nem lenne elég, ha bármi kérdésem van, az oldalon feltüntetett e-mail címen gyors tájékoztatást is adnak.

 Régikönyvek.hu facebook oldala
Idén decemberben egyébként az oldal különösképp kitett magáért. "Könyvet karácsonyra" akciójuk keretében minden nap lehetőség van egy kiválasztott könyv megnyerésére, a végén pedig fődíj vár azokra, akik szorgalmasan állították össze karácsonyi kívánságlistájukat. A pénteken indult akció pedig igazi csemege: +45% akció a könyvek vételárából, mely a már leárazott kötetekre is érvényes. No, itt dőlt meg a bevezetőben már említett idei tervem, s vad keresgélésbe kezdtem. Fura, de futárszolgálattal még soha nem kértem a csomagom házhoz - így most ezt az opciót is kipróbálom.

Köszönjük vásárlását!
A csomag a megrendelésével már úton van.

FRISSÍTÉS:
Jelentem a csomag még karácsony előtt megérkezett. Gyorsaság és korrektség. Nagyon örülök. Ugyanakkor itt szeretném megköszönni a raktári dolgozóknak a munkáját, akik egész decemberben túlóráztak azért, hogy a Jézuska mindenkit meg tudjon lepni egy-egy (vagy több) könyvvel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése